شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مصرف بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز طبیعی طی سه ماه نخست سال‌جاری در استان مرکزی

مصرف بیش از یک میلیارد متر مکعب  گاز طبیعی طی سه ماه نخست سال‌جاری در استان مرکزی
سرپرست شرکت گاز استان مرکزی از مصرف یک میلیارد و 381 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف اعم از خانگی، عمومی و صنعتی طی سه ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی سرپرست این شرکت گفت: مصرف بهینه گاز، علاوه بر حفظ منابع طبیعی از نظر اقتصادی نسبت به سوخت مایع به صرفه ‌تر بوده و می‌تواند هزینه‌های خانوار را تا حدی کاهش دهد.
وی افزود: براساس مطالعاتی که انجام شده با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده می‌توان صرفه‌جویی قابل توجهی در بحث انرژی در بخش خانگی در ساختمان و مسکن ایجاد کنیم و شبکه‌های اجتماعی، رسانه ملی و اطلاع‌رسانی دقیق تأثیر مهمی در تحقق این هدف دارند.
 کمال آبادی خاطر نشان کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری یک میلیارد و 381 میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است، این میزان گاز با توجه به توسعه شبکه گاز و جذب مشترکین جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4/5 درصد افزایش داشته که این مهم بایستی با ارائه الگوهای بهینه مصرف و فرهنگ‌سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی، مدیریت شود تا بتوانیم به‌نحو احسن از فرصت ایجاد شده در راستای تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید  بهره بگیریم.
سرپرست شرکت گاز استان مرکزی در پایان گفت: سال گذشته شش میلیارد و 800میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی ، تجاری ، صنعتی ، CNG مصرف شده است و با مصرف بهینه ، می‌توانیم به سایر هموطنانمان نیز کمک کنیم تا بتوانند از نعمت داشتن این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

سه شنبه ۳ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید