شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
در سه ماهه نخست سال 1402

بهینه سازی 727 موتورخانه در استان مرکزی صورت گرفت

بهینه سازی 727 موتورخانه در استان مرکزی صورت گرفت
سرپرست شرکت گاز استان مرکزی از بهینه‌سازی 727 موتورخانه استان در سه ماهه نخست سال 1402 سال مهار تورم، و رشد تولید وکاهش حدود 20 درصدی مصرف انرژی با انجام بهینه‌سازی موتورخانه‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی، گفت: طی سه ماهه نخست سال 1402به همت واحد بهینه سازی مصرف گاز، درخواست 81 مشترک برای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان مرکزی ثبت شده که بهینه‌سازی موتورخانه‌های این مشترکین به تعداد 727 واحد موتورخانه، طی سال جاری اجرا شده است.

وی در ادامه، افزود: تاکنون برای  بهینه سازی 6735 موتورخانه در استان موافقتنامه اجرا منعقد شده است که از این تعداد، نزدیک به 2621 موتورخانه از ابتدای طرح تاکنون، بهینه‌سازی شده ‌است.

کمال آبادی همچنین با اشاره به اجرای بزرگترین طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ های استان در دانشگاه  اراک گفت: این طرح با اعتباری حدود بیست میلیارد ریال در سال جاری برای تمامی 13 موتورخانه این دانشگاه در حال انجام است.

سرپرست شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به کاهش حدود 20 درصدی مصرف انرژی با انجام بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان، تصریح کرد: اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری همگام و همراستا با سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت است که اجرای آن در سطح استان می‌تواند علاوه بر کاهش چشمگیر گازبهاء و صرفه‌جویی در مصرف گاز بخش‌های خانگی و تجاری، منجر به افزایش قابلیت اطمینان، پایداری و استمرار جریان گاز در بخش‌های صنعتی و به تبع آن، حفظ هرچه بیشتر محیط زیست شود.

کمال آبادی درپایان گفت: مشترکین گاز طبیعی دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری  واجد شرایط می‌توانند با مراجه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی goc.nigc.ir و انتخاب گزینه ثبت نام طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، نسبت به ثبت درخواست خود، اقدام نمایند.

دوشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید