شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مانور منطقه ای زلزله ساوه، زرندیه و تفرش در استان مرکزی برگزار شد

مانور منطقه ای زلزله ساوه، زرندیه و تفرش در استان مرکزی برگزار شد
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از برگزاری مانور منطقه ای زلزله ساوه، زرندیه و تفرش در استان مرکزی با همکاری ستاد بحران استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی استان مرکزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی در جریان این مانور گفت: این مانور طبق برنامه زمان‌بندی و با همکاری واحدهایHSE، حراست، روابط عمومی، GIS، مخابرات، حمل و نقل، امداد، پایگاه بسیج شرکت گاز استان و نواحی گازرسانی ساوه، زرندیه و تفرش در منطقه سد الغدیر برگزار شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در این خصوص گفت: برگزاری این چنین مانورها، تمرین و آزمایش شرکت می باشد، تا مشکلات و نواقص خود را در چنین شرایطی بسنجیم و پرسنل عملیاتی در چنین شرایطی به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.
کمال آبادی با اشاره به ماهیت کار گازرسانی و اینکه فضای کار در شرکت گاز یک فضای پر ریسک است، عنوان کرد: به دلیل بحث خطر پذیری در شرکت گاز بایستی همه کارکنان خود را موظف به رعایت موارد ایمنی کنند و اجرای مانور در راستای آمادگی نیروهای این شرکت برای مقابله با حوادث مختلف امری ضروری است وقطعا این اقدام باعث افزایش توانمندی نیروها در واکنش به موارد اضطراری می‌شود.
در پایان امید محترمی مدیرکل بحران استان مرکزی، با حضور در مقر تعیین شده این شرکت گفت: شرکت گاز استان مرکزی با بکارگیری از وسایل و ماشین آلات مناسب، نقش بسزایی در اجرای این مانور داشته است و شاهد پیشرفت بسیاری نسبت به مانورهای قبلی برگزار شده، بودیم.
لازم به ذکر است در زمان اجرای این مانور، وحیدی وزیر کشور، نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، مخلص الائمه استاندار مرکزی، نظری معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری ودیگر مسئولین استان با حضور در مقر شرکت گاز استان مرکزی از نزدیک شاهد اقدامات کارکنان خدوم این شرکت بودند.
 
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید