شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دوره های آموزشی اعضای هیأت مدیره شرکت های تابعه صنعت گاز در استان مرکزی برگزار شد

دوره های آموزشی اعضای هیأت مدیره شرکت های تابعه صنعت گاز در استان مرکزی برگزار شد
دوره های آموزشی اعضای هیأت مدیره شرکت های تابعه صنعت گاز از تاریخ ٢0 لغایت 22شهریور ماه سال جاری به مدت سه روز به میزبانی شرکت گاز استان مرکزی در هتل امیرکبیر شهر اراک انجام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، دوره های آموزشی تفکر راهبردی و آینده نگری و تخلفات اداری با حضور اعضای هیأت مدیره شرکت های گاز استان تهران، البرز، قزوین، شرکت انتقال گاز و شرکت بازرگانی گاز انجام گرفت.
مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به حضور مهمانان در دیار آفتاب و مفاخر بزرگ کشور، در خصوص وضعیت گازرسانی استان توضیحاتی ارائه داد و افزود: شرکت گاز استان مرکزی ، اولین استان سبز کشور در خصوص گازرسانی می باشد و در هفته دولت یک هزار و بیستمین روستای استان از نعمت گاز برخوردار شد.

وی این دوره های آموزشی، را مفید و مهم برشمرد و بیان داشت: ما اعضای هیات مدیره به عنوان پیشانی حرکت سیستم اداری متبوع خویش بیش از همه نیازمند بازآموزی و آموزش های به روز می باشیم.

در ادامه این دوره آموزشی محمدرضا حصارکی رییس آموزش مدیریت شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نقش راهبری مدیران ارشد نسبت به کارکنان زیر مجموعه نام برد که باعث موفقیت شرکت خواهد شد لذا مبحث آموزش نقش تاثیر گذاری در عمل به این وظیفه مهم خواهد داشت.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته در حوزه های تفکر استراتژیک با آموزش    عباس ملکی، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و تخلفات اداری با آموزش حسن عمرانی، معاون حقوقی مجلس شورای اسلامی و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید