شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اقدامات شرکت گاز استان مرکزی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی

اقدامات شرکت گاز استان مرکزی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: از ابتدای راه‌اندازی موکب شرکت گاز استان مرکزی ، خدمت رسانی و پذیرایی توسط همکاران این شرکت از زائران اربعین انجام شده است.

 به گزارش روابط ‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مهدی کمال آبادی فراهانی گفت: پذیرایی در موکب این شرکت در خروجی شهر مهاجران واقع در شهرستان اراک به سمت استان های همدان و کرمانشاه در مجاورت موکب حضرت زینب (س) از زائران اربعین انجام شده است، و شرکت گاز استان علاوه بر توزیع غذای گرم، در اسکان به زائرین اربعین اقدام نموده است .

 مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به مشارکت همکاران این شرکت در پذیرایی و توزیع غذا به زائرین اربعین اشاره کرد و گفت: امسال همکاران این شرکت تلاش کردند تا خدمات در خور و شأن زائرین    اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کنند که این مهم جلوه زیبایی به موکب‌این شرکت داده بود.

 وی اظهار داشت: استقرار موکب این شرکت در خروجی شهر مهاجران به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران عزیز به ‌عنوان مسیر اصلی حرکت زائران به استان های مرزی، فرصت مناسبی بود برای پذیرایی از کسانی که پس از طی مسافتی به عشق اباعبدالله (ع) وارد محدوده جغرافیایی این دیار شده بودند که پس از استراحت و پذیرایی، به سفر معنوی خود ادامه دهند.

 کمال آبادی گفت: افزون بر توزیع و طبخ غذای گرم برای زوار، روزانه تعداد قابل‌توجهی آب‌معدنی، شربت، چای، کیک و خرما به‌عنوان میان‌وعده صبح و عصر نیز در بین زائران اربعین توزیع شده است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به اینکه در ایام اربعین این مجموعه تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین بکار گرفت، تصریح کرد: وظیفه همه موکب ها و نهادها، خدمت‌رسانی به زائران برای بر پایی باشکوه حماسه کربلا و اربعین حسینی می باشد.

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید