شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

بیش از سه میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال در استان مرکزی به مصرف رسیده است

بیش از سه میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال در استان مرکزی به مصرف رسیده است
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است ، گاز طبیعی به عنوان محور توسعه و تولید، در اشتغال آفرینی و رونق کسب و کارهای موجود بسیار موثر بوده و نقش اساسی دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی با تاکید بر سیاست جایگزین نمودن گاز طبیعی به جای سایر سوخت های مایع نظیر گازوئیل، مازوت و  فرآورده های میان تقطیر، بیان داشت: در شش ماهه نخست امسال بیش از سه میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان مرکزی به مصرف رسیده است، که از این مقدار در بخش صنایع استان مرکزی، یک میلیارد و 465میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف شده که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشدی معادل  3 درصد داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: مصرف گاز طبیعی علاوه بر مزیت‌های زیست محیطی، منجر به کاهش هزینه ‌های تعمیر و نگهداری و افزایش قابلیت اطمینان بهره‌برداری در صنایع نسبت به سوخت مایع است.
کمال آبادی فراهانی تاکید کرد: هم اکنون این شرکت توانسته در برنامه‌ریزی‌های مربوط به گازرسانی به بخش‌های صنعتی، نیروگا‌هی، تجاری، عمومی و خانگی به اهداف تعیین شده خود دست یابد.
 
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید