شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان شرکت گاز استان مرکزی در خصوص تامین مسکن برگزار گردید

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان شرکت گاز استان مرکزی در خصوص تامین مسکن برگزار گردید
همزمان با 23مهرماه سالجاری جلسه پرسش و پاسخ کارکنان شرکت گاز استان مرکزی در خصوص تامین مسکن کارکنان این شرکت با حضور فرهاد گلبرگ مشاور معاون وزیر در امور تامین مسکن کارکنان وزارت نفت در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، در ابتدای این جلسه مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت ضمن خیر مقدم به مشاور معاون وزیر نفت، خلاصه ای از عملکرد در حوزه گازرسانی در سطح استان را بیان نمود و در این خصوص گفت: با مجاهدت و تلاش های بی وقفه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی خدمت رسانی به مردم شریف استان مرکزی ادامه دارد .
بر پایه این گزارش در ادامه فرهاد گلبرگ ضمن قدردانی از تمام زحمات و تلاش های کارکنان شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: سامان دهی وضعیت مسکن کارکنان نیازمند یک عزم جدی و اقدام عاجل خواهد بود.
وی افزود: در عقب ماندگی های پیش آمده در بخش مسکن، براساس ماده 10 قانون جهش مسکن، بمنظور   بهره مندی شاغلان صنعت نفت از طرح ملی مسکن، تفاهم نامه های لازم با وزارت راه و شهرسازی منعقد گردیده است که مشمولین می توانند با ثبت نام در سامانه جامع ملی مسکن از این مزایا بهره مند شوند.
 لازم به ذکر است مشاور معاون وزیر نفت در خصوص ابهامات مربوط به تامین مسکن به سوالات حاضرین پاسخ مناسب ارائه نمودند.

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید