شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

ثبت دو میلیون و پانصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان مرکزی

ثبت دو میلیون و پانصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان مرکزی
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی اعلام کرد: در 6ماهه نخست سال 1402 دو میلیون و پانصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان مرکزی انجام شده و بیش از ششصد مورد مجوز کار گرم شامل جوشکاری، تزریق گاز خطوط لوله و دیگر عملیات مربوطه با موفقیت و بدون حادثه صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مهدی کمال آبادی فراهانی گفت: در راستای دستیابی به این مهم این شرکت اقدام به شناسایی مخاطرات محیط کار و تاسیسات از طریق ارزیابی ریسک  فعالیت ها و تعریف اقدامات اصلاحی نموده است.
کمال آبادی در ادامه افزود: الزام همگانی به قواعد و مقررات و رعایت اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسئولیت پذیری کارکنان از عوامل موثر در بهبود شاخص های HSE و ثبت کار بدون حادثه در این شرکت می باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به اینکه استقرار فرهنگ ایمنی، منجر به محیط کاری ایمن و به دور از هرگونه تهدیدات جانی و مالی برای کارکنان و ذی نفعان شرکت شده و افزایش بهره وری و دستیابی به اهداف سازمانی را آسانتر می سازد، بیان کرد: انجام بازرسی های دوره ای ایمنی و آتش نشانی از تاسیسات گازرسانی، شناسایی مخاطرات و تهیه و توزیع تجهیزات فردی مطابق با دستور العمل های فنی و ایمنی، برگزاری دوره های آموزش های مرتبط، بخشی از اقدامات مهم شرکت در تحقق اهداف کار بدون حادثه است.

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید