شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

همایش پویش همیاران گاز در شهرستان خمین برگزار شد

همایش پویش همیاران گاز در شهرستان خمین برگزار شد
در راستای گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی، همایش پویش همیاران گاز با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت، امام جمعه خمین، نماینده مردم شریف شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی، مدیریت بحران استانداری مرکزی، فرماندار خمین، فرمانده سپاه پاسداران خمین، مدیریت آموزش و پرورش خمین و جمعی از دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در سالن همایش بیت حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل این شرکت در آغاز این مراسم گفت: هدف از برپایی این همایش، آشنایی کودکان و نوجوانان در زمینه ایمنی و مصرف بهینه گاز است و ما بر این باوریم که آموزش چنین مواردی از کودکی و نوجوانی تاثیر بهتری در جامعه دارد.
وی با اشاره به اینکه گاز طبیعی سوخت پاک است، افزود: گاز طبیعی گازی است بی بو و بی رنگ که با تزریق ماده بودار کننده در ایستگاه های گاز باعث می شود تا ما متوجه نشت گاز و خطر آن شویم.
کمال آبادی در ادامه گفت: اگر این سوخت به روش ایمن مصرف نشود مخاطراتی دارد و بیشتر مسمومیت ها به خاطر عملکرد ناقص دودکش ها می باشد و نشت گاز منو اکسید کربن با علائمی مانند سستی و خواب آلودگی شروع می شود که باید سریع از محل خارج شد، و حتما باید قبل از نصب بخاری کنترل شود که مسیر دودکش باز باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی دمای مطلوب منزل را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه بیان کرد و افزود: اگر ۶۱۰ هزار مشترک گاز در استان دمای گاز را یک درجه کاهش دهند، باعث صرفه جویی قابل توجه ای در مصرف گاز استان می شود و می توان گاز دیگر بخش های مصرف کننده استان را تامین نمود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز استان مرکزی خاطرنشان کرد: شماره ۱۹۴ آماده پاسخگویی به مطالبات مردمی است . 
در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر مسابقه نقاشی با موضوع مصرف ایمن و بهینه گاز، تقدیر و جوایزی به آنها اهدا شد.
 
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید