شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

بازدید تیم هوشمندسازی شرکت ملی گاز از سامانه مانیتورینگ گاز استان مرکزی

بازدید تیم هوشمندسازی شرکت ملی گاز از سامانه مانیتورینگ گاز استان مرکزی
همزمان با روزهای شانزدهم و هفدهم آبان ماه، تیم هوشمند سازی شرکت ملی گاز به همراه کارشناسان شرکت موننکو، ضمن برگزاری جلسه از سامانه ‌های گاز استان مرکزی بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت در ابتدای این جلسه با بیان تاریخچه اجرای سیستم های مانیتورینگ و کنتورهای هوشمند در سطح شرکت ملی گاز و بیان وجود تجارب و دانش بسیار خوب در شرکت های گاز استانی در زمینه اجرای سیستم های فوق، به نیاز روز افزون استفاده از سامانه‌های هوشمند، برای مدیریت شبکه به خصوص در فصل سرد در سطح شرکت ملی گاز اشاره نمود. 
در ادامه جلسه نعیمی از شرکت مهندسی و توسعه گاز ضمن تأیید موارد فوق گفت:   هوشمند سازی کنتور مشترکین گاز از خواسته ‌های مدیر عامل شرکت ملی گاز و یکی از ابزار های مدیریت پایداری شبکه برای گازرسانی مستمر به کلیه مشترکین بخصوص در فصل سرد می‌باشد. 
سپس یزدانی از مدیریت فاوای شرکت ملی گاز ضمن تاکید بر وجود پلتفرم واحد برای مدیریت سامانه‌های موجود در سطح شرکت ملی گاز با حضور کارشناسان مربوطه کلیه سامانه‌های موجود در استان اعم از مانیتورینگ  GIS, GPnet و مشترکین را بررسی نمودند.
بازدید از مرکز کنترل امداد مکانیزه و ایستگاه CGS شهر اراک و ارائه توضیحات مربوطه در خصوص نحوه اجرای مانیتورینگ و چالش های آن توسط کارشناس واحد اندازه‌گیری و توزیع گاز، از دیگر برنامه‌های حضور تیم مذکور در استان بود.
 
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید