شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

​محیط های ورزشی بستر مناسبی برای تبلیغات فرهنگی هستند

​محیط های ورزشی بستر مناسبی برای تبلیغات فرهنگی هستند
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، با حضور در دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم، با محمد رجائیان مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی با اشاره به  نقش پر رنگ ورزش درجامعه گفت: ورزش به عنوان یک موضوع مهم فرهنگی که مبنای بسیاری از رفتارها و الگوهای اجتماعی است، نقش مهمی را در توسعه جامعه به خود اختصاص داده است، زیرا پیامدهای این پدیده علاوه بر دستاوردهای آشکار فرهنگی، اجتماعی واقتصادی، در بسیاری از زوایای پنهان عرصه های ملی و فرا ملی راه گشا بوده و زمینه های شکوفایی جامعه را فرهم می سازد.
وی ادامه داد: رونمای از بنر حاوی پیام الگو مصرف گاز طبیعی در ورزشگاه آزادی، توسط بازیکنان پر افتخار  تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک  قبل از شروع مسابقه با تیم استقلال تهران، روش جدیدی در فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی بود.
کمال آبادی فراهانی تصریح کرد: شرکت ها، ارگان های دولتی و خصوصی همه باید به مسئولیت اجتماعی  خود پای بند باشند و شرکت آلومینیوم اراک با  حمایت از ورزش و حضور تیم های فوتبال، فوتسال و هندبال این شرکت در لیگ برتر، باعث شور و نشاط مضاعفی در جامعه شده است.
در پایان این جلسه مهدی کمال آبادی فراهانی از محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تقدیر نمود.
 
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید