شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
با هدف مصرف بهینه گاز

پویش ملی هر خانه یک اتاق گرم در استان مرکزی آغاز شد

پویش ملی هر خانه یک اتاق گرم در استان مرکزی آغاز شد
همزمان با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته شهر اراک، با حضور فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی، از پویش ملی هر خانه یک اتاق گرم در استان مرکزی رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی،مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر این شرکت در خصوص این پویش گفت: مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در مدت اوج سرما می‌توانند با گرم کردن یک اتاق در خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق‌های بلااستفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل، مشارکت فعالانه‌ای در پایداری گاز نقاط دور افتاده داشته باشند.


وی تصریح کرد: سال گذشته با مشارکت مسئولانه مردم استان در موضوع بهینه‌سازی مصرف گاز، با وجود برودت شدید دما در دی‌ماه شاهد کاهش قابل ملاحظه مصرف گاز در بخش خانگی بودیم که این مهم با همراهی مردم و تأمین حداکثری انرژی همراه شد.


کمال آبادی فراهانی با بیان اینکه وظیفه انسانی و اجتماعی ما به ویژه در استان مرکزی، رعایت الگوی مصرف بهینه برای پایداری جریان گاز و جلوگیری از افت فشار در دیگر مناطق کشور است، عنوان کرد: از مردم درخواست داریم با مشارکت در پویش هر خانه یک اتاق گرم خادمان خود در شرکت گاز را همراهی کنند تا در کنار هم بتوانیم این مسیر را به خوبی سپری کنیم.

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید