شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در سطح استان در ترویج فرهنگ مصرف بهینه

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در دیداربا نماینده محترم ولی فقیه در استان مطرح نمود

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در دیداربا نماینده محترم ولی فقیه در استان مطرح نمود
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی بعد از نماز جمعه این هفته، با حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه کلانشهر اراک دیدارکرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، در این دیدار مهدی کمال آبادی فراهانی ضمن ارایه گزارش از عملکرد شرکت گاز استان در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی، بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در سطح استان در ترویج فرهنگ مصرف بهینه در بین مردم تاکید کرد.


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در خصوص طرح رایگان بهینه سازی موتورخانه توضیحاتی را ارائه داد و گفت: در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف گاز، شرکت ملی گاز ایران اقدام به بهسازی موتورخانه های مشترکین واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و گردشگری نموده است.


وی تشریح کرد: این طرح شامل تشخیص و رفع عیوب موجود، عایقکاری و تنظیم مشعل موتورخانه می باشد.


کمال آبادی فراهانی ادامه داد: مشترکین در این طرح تا سقف یارانه تخصیص یافته هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی نمایند. این طرح علاوه بر کاهش میزان مصرف گاز و کمک به توزیع متوازن گاز در سطح کشور ، به کاهش آلودگی های ناشی از سوخت گاز در مشعل ها نیز کمک می نماید.


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان افزود: این شرکت از کلیه هم استانی های عزیزی که از سیستم موتورخانه برای گرمایش واحدهای خود استفاده می نمایند دعوت می کند تا با مراجعه به بخش " ثبت نام و پیگیری مشترکین" در سامانه بهسازی موتورخانه ها نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند. همچنین از کلیه شرکت های تأسیساتی دارای صلاحیت دعوت به عمل می آورد جهت قرار گرفتن در لیست شرکتهای مجری، نسبت به اعلام آمادگی خود در بخش "ثبت نام شرکت های مجری" در سامانه بهسازی موتورخانه ها اقدام نمایند.

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید