شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مصرف بیش از پنج میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان مرکزی

مصرف بیش از پنج میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان مرکزی
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از مصرف بیش از پنج میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی طی نه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: مصرف بهینه گاز، علاوه بر حفظ منابع طبیعی، از نظر اقتصادی نسبت به سوخت مایع به صرفه‌تر بوده و می‌تواند هزینه‌های خانوار را تا حدی کاهش دهد، همچنین با مصرف بهینه می‌توانیم به سایر هموطنانمان نیز کمک کنیم تا بتوانند از موهبت داشتن این نعمت الهی بهره‌مند شوند.
وی افزود: براساس مطالعاتی که انجام شده فقط با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده می‌توان صرفه‌جویی قابل توجهی در بحث انرژی در بخش خانگی و سایر بخش ها ایجاد کنیم و شبکه‌های اجتماعی، رسانه ملی و اطلاع‌رسانی دقیق، تأثیر مهمی در تحقق این هدف دارند.
کمال آبادی فراهانی خاطر نشان کرد: در نه ماهه ابتدایی سال جاری پنج میلیارد و 314 میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است، که این میزان با توجه به توسعه شبکه گاز و جذب مشترکین جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته که این مهم بایستی با ارائه الگوهای بهینه مصرف و فرهنگ‌سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی، مدیریت شود تا بتوانیم به‌نحو احسن از فرصت ایجاد شده در راستای تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید بهره بگیریم
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید