شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی:

تبلیغات محیطی در میادین ورزشی فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی است

تبلیغات محیطی در میادین ورزشی فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی است
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: تبلیغات محیطی در میادین ورزشی فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی در خصوص ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، در حاشیه مسابقه فوتبال جام حذفی میان تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران، گفت: تبلیغات در میادین ورزشی پیام شما را در معرض دید مخاطبان مشتاق و هیجان زده قرار می دهد و این امر تنها یکی از دلایلی است که به تداعی بهتر تبلیغات در ذهن مخاطب کمک می کند.

وی در ادامه افزود: مخاطبان حاضر در استادیوم های ورزشی به خوبی پذیرای پیام شما هستند و در نتیجه این نوع تبلیغات هدف شما را دست یافتنی تر می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در خصوص همکاری با باشگاه آلومینیوم گفت: طی جلسات متعددی که سال گذشته با محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم برگزار شد، مقرر گردید برای مسابقات لیگ برتر که تیم آلومینیوم در اراک میزبان است، تبلیغات محیطی در مکان مشخصی در استادیوم نصب گردد، که این امر در بازی فوتبال آلومینیوم و هوادار، آلومینیوم و استقلال و آلومینیوم و پرسپولیس محقق شد.

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید