شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پویش ملی دوشنبه های ورزش و کار در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد.

پویش ملی دوشنبه های ورزش و کار در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد.
مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار همزمان با ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، قائم مقامی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، اسدی رییس هیات ورزش کارگری استان، عسگری دبیر انجمن ورزش های کارگری کشور و روسای ستادی و کارکنان و کارگران شاغل در این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، کمال آبادی فراهانی در خصوص برگزاری پویش سراسری دوشنبه‌های ورزش و کار که در شرکت گاز استان مرکزی با همکاری هیات ورزش کارگری استان برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت هفته کار و کارگر امسال، پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار به منظور ارتقای سلامت جسم و روح کارگران و کارمندان به صورت رسمی در تمامی ادارات و کارخانجات مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها آغاز شد. 
وی افزود: این پویش در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان کارخانجات و شرکت‌ها و ادارات اجرا می شود و در دستور کار قرار می گیرد. دستورالعمل اجرایی پویش دوشنبه‌های ورزش و کار از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون در راستای گسترش فرهنگ ورزش همگانی به ویژه پرداختن به ورزش صبحگاهی به منظور تحقق شعار محوری «ورزش، نشاط، بهره‌وری» در میان جامعه کار و تلاش کشور، کار و رفاه اجتماعی به مدیران دستگاه های اجرایی استان‌ لازم‌ الاجرا گردیده است، از این رو شرکت گاز استان مرکزی دومین میزبان پویش ملی دوشنبه های ورزش و کار در استان بود. 
کمال آبادی فراهانی ضمن اشاره به اهمیت ورزش در شرکت گاز استان مرکزی در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، کوه نوردی، شنا و... در بین کارکنان و خانواده گرامی ایشان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر کارگران و کارکنان به ویژه مدیران واحد‌های ستادی و اثرگذاری مطلوب این پویش، امیدواریم به‌زودی شاهد نهادینه شدن فرهنگ پرداختن به ورزش همگانی به ویژه ورزش صبحگاهی در واحدهای مختلف شرکت، افزایش شادابی و نشاط در محیط‌های کارگری، رونق بهره‌ورری باشیم.
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید