مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از ممیزی سیستم های یکپارچه مدیریتی توسط شرکت بیکران راهکار سعادت در سطح این شرکت در تاریخ 31 تیر و یکم مرداد ماه سال 1403خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در این خصوص گفت: طی این فرآیند، عملکرد و اقدامات کلیه امور و واحدهای شرکت مطابق با استانداردهای مدیریتی و توسط تیم ممیزی خارجی مورد بررسی و سنجش قرارگرفت.
کمال آبادی فراهانی با اشاره به این مطلب که شرکت گاز استان مرکزی همواره در مسیر خدمات رسانی مطلوب به مردم کوشا بوده است، گفت: یکی از ارزش های حاکم بر گاز استان، بهره وری و بهبود مستمر و جلب رضایت ذینفعان است.
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی به اجرای مناسب و دقیق فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی اشاره و تصریح کرد: باتوجه به جلسات برگزار شده و ارزیابی های صورت گرفته در واحدهای مختلف سازمان، اقدامات مورد نیاز جدید برای بهبود و ارتقای سیستم های مدیریتی نیز شناسایی شده اند که در سال جاری اجرایی خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از همکاری پرسنل شرکت گاز استان مرکزی در زمینه استقرار و رعایت اصول و استانداردهای سیستم مدیریتی خاطر نشان کرد: این شرکت همواره تلاش خواهد کرد تا خدمات حوزه گازرسانی را هر چه بهتر و پایدارتر به مشترکین گاز در سطح استان ارائه کند.
شایان ذکر است سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001:2015، مدیریت محیط زیست ISO14001:2015 مدیریت ارتباط با مشتری ISO10004:2018، مدیریت شکایات مشتری ISO10002: 2018، سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2018، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO45001:2018، HSE-MS و مدیریت آموزش ISO10015:2019 در شرکت گاز استان مرکزی مورد ممیزی قرارگرفت، همچنین ممیزی استاندارد مدیریت جوشکاری فلزات ISO3834-2:2005 در ماه جاری برگزار خواهد شد که نتایج بررسی آنها و تمدید گواهینامه ها در این راستا متعاقبا" اعلام می گردد.