شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پاسخگویی به بیش از 26هزار تماس از سوی واحد امداد مکانیزه 194 گاز استان مرکزی

پاسخگویی به بیش از 26هزار تماس از سوی واحد امداد مکانیزه 194 گاز استان مرکزی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از پاسخگویی به 26هزار و 500 تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی، توسط مرکزمکانیزه شرکت گاز استان (194) در شش ماهه اول سال 1403 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: از این تعداد پاسخگویی در سال گذشته، برای15 هزار و 950 تماس تلفنی با مرکز امداد مکانیزه 194 شرکت گاز در سطح استان، گروه‌های امدادی به منطقه مورد نظر اعزام شده و تعداد 10 هزار و 550 مورد نیز راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.
کمال آبادی فراهانی با تأکید بر فعالیت شبانه روزی امداد گاز استان، گفت: با توجه به اهمیت پایداری گاز خصوصا" در ایام سرد سال و احتمال افت فشار، متمرکز بودن تماس‌های ورودی مشترکین بصورت شبانه‌روزی کمک بسزایی در حفظ و استمرار جریان گاز و جلوگیری از قطع منطقه‌ای گاز دارد.
وی مهمترین عملکرد سامانه امداد مکانیزه 194 را برنامه‌ریزی به موقع امدادرسانان با هدف پاسخگویی فوری به تماس‌های شهروندان عنوان کرد و افزود: امدادرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به جهت پیشگیری از وقوع حادثه یا کنترل آن، از اولویت های این شرکت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه با اشاره به این‌که پیام‌های امداد گاز در سه دسته خیلی فوری، فوری و عادی اولویت‌بندی می‌شوند،گفت: نظارت و پیگیری بر عملکرد نیروهای امدادی از ثبت درخواست تا اتمام عملیات، ثبت گزارشات، ارزیابی، شناسایی نقاط ضعف و قابل بهبود از ویژگی‌های مهم مرکز امداد مکانیزه 194 است. شایان ذکر است به لحاظ اهمیت بالای مانیتورینگ کامل فشار و دما ومصارف ایستگاه های گاز استان، این مهم در شرکت گاز استان مرکزی نیز توسط مرکز امداد مکانیزه در طول شبانه روز بصورت سیستماتیک صورت می پذیرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان ضمن تبریک روز هشتم مهر، روز امداد و حوادث گاز که به تاسی از 194مین روز سال نامگذاری شده است، از زحمات امدادگران و گازبانها قدردانی نمود.
 
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید