شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پاسخگویی به بیش از 14 هزار تماس از سوی واحد امداد مکانیزه 194

پاسخگویی به بیش از 14 هزار تماس از سوی واحد امداد مکانیزه  194
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از پاسخگویی به 14 هزار و 200 تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی، توسط مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز استان (194) در سه ماه نخست سال 1404 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اعلام خبر فوق، گفت: از این تعداد پاسخگویی در سه ماهه نخست سال جاری، تعداد شش هزار و 380 تماس تلفنی با مرکز امداد مکانیزه 194 شرکت گاز در سطح استان، گروه‌های امدادی به منطقه مورد نظر اعزام شده و تعداد هفت هزار و 820 مورد نیز راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.
کمال آبادی فراهانی با تأکید بر فعالیت شبانه روزی امداد گاز استان، گفت: با توجه به اهمیت پایداری گاز خصوصاً در ایام سرد سال و احتمال افت فشار، متمرکز بودن تماس‌های ورودی مشترکین بصورت شبانه‌روزی کمک بسزایی در حفظ و استمرار جریان و جلوگیری از قطع منطقه‌ای گاز دارد.
وی مهمترین عملکرد سامانه امداد مکانیزه 194 را برنامه‌ریزی به موقع امداد رسانان با هدف پاسخگویی فوری به تماس‌های شهروندان عنوان کرد و افزود: امدادرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به جهت پیشگیری از وقوع حادثه یا کنترل آن، از اولویت های این شرکت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان با اشاره به این‌که پیام‌های امداد گاز در سه دسته خیلی فوری، فوری و عادی اولویت‌بندی می‌شوند،گفت: نظارت و پیگیری بر عملکرد نیروهای امدادی از ثبت درخواست تا اتمام عملیات، ثبت گزارشات، ارزیابی، شناسایی نقاط ضعف و قابل بهبود از ویژگی‌های مهم مرکز امداد مکانیزه 194 است.
 شایان ذکر است به لحاظ اهمیت بالای مانیتورینگ کامل فشار، دما و مصارف ایستگاه های گاز استان، این مهم نیز توسط مرکز امداد مکانیزه در طول شبانه روز بصورت سیستماتیک در شرکت گاز استان مرکزی کنترل می گردد.
 
یکشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید