شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری چهارمین دوره مقدماتی مسابقات عملیاتی،ورزشی و علمی امدادگران شرکت گاز استان مرکزی

برگزاری  چهارمین دوره مقدماتی مسابقات عملیاتی،ورزشی و علمی امدادگران  شرکت گاز استان مرکزی
همزمان با هشتم شهریور ماه وآخرین روز هفته دولت سالجاری مرحله مقدماتی مسابقات عملیاتی ورزشی و علمی امدادگران شرکت گاز استان مرکزی با حضور بیش از90 نفرامدادگر گاز از سراسر نواحی گاز استان مرکزی در محل انبار کالای این شرکت برگزار گردید.

به گفته ی جواد مهندس مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی هدف از برگزاری این مسابقات افزایش بنیه علمی و جسمی کارکنان امدادگر وآمادگی لازم در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه همچنین انتخاب نفرات  برتر جهت حضور در مسابقات نهایی می باشد.
مهندس در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت:این مسابقات نه تنها توان علمی و عملیاتی کارکنان را مورد ارزیابی قرار می دهد بلکه اجرا و برگزاری چنین برنامه هایی موجب می شود که همکاران از اقصی نقاط استان درکنار یکدیگر جمع شوند ضمن انتقال تجربیات ،صفا و صمیمیت و همدلی در بین همکاران را افزایش می دهد .
مهندس در ادامه گفت:شور و نشاط در بین همکاران موجب افزایش انگیزه کاری می گردد که این مسابقات نیز در همین راستا برگزار شده است.
شایان ذکر است این مسابقات به همت و مسوولیت واحد امور خدمات فنی و فروش عمده ،برنامه ریزی صورت گرفته است که محمد رضا رضایی  به نمایندگی از واحد در این رابطه گفت:تعداد 13 تیم در قالب بیش از 90 نفر از امدادگران گاز استان مرکزی در رشته های آزمون کتبی،دوی صدمتر،اطفاء حریق،باز و بست کنتور و رگلاتور،ابزار شناسی ، طناب کشی و نصب تجهیزات ورود به فضای بسته(بلومن)باهم به رقابت پرداختند که منتخب این 13 تیم به مرحله نهایی که قرار است در استان اردبیل برگزار شود راه می یابند و در آنجا با منتخب دیگر استانها به رقابت می پردازند.
برپایه این گزارش تیمهای نواحی گازرسانی محلات،اراک یک و ساوه به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید