شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

گزارش کمیته ارتباط با مشتریان شرکت گازاستان مرکزی درسال1397

گزارش کمیته ارتباط با مشتریان شرکت گازاستان مرکزی درسال1397
مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت:پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات مشترکین یکی از اهداف اصلی این شرکت است.

  همزمان با اردیبهشت ماه سال جاری جلسه رسیدگی به شکایات در سال 1397 به ریاست محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی محمدرضا سمیعی با اشاره به تلاش مضاعف کلیه پرسنل شرکت در جهت پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده، این امر را ضروری برشمرد وگفت: پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است.از نکات مهم این گزارش میتوان به ارائه 871 درخواست خدمت غیر حضوری در قالب میزخدمت و مجموعا 90 مورد شکایت مطرح شده در سطح کل استان و همچنین ارائه زمان رسیدگی از 5 روز در شش ماه اول سال 97 به میزان 3.7 روز در شش ماه دوم سال 97 اشاره نمود.در پایان این جلسه سمیعی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از تمام واحدهای ستادی و نواحی این شرکت  نسبت به اهتمام به رسیدگی و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریعتر به مشترکین محترم، به کلیه پرسنل زیر مجموعه در راستای کاهش این آمار در حوزه شکایات در سال جاری نسبت به سال گذشته دستورات مقتضی را صادر نموده و خواستار پیگیری های لازم جهت عدم رخداد موارد تکراری شد.

سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید