شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دومین جسله کار گروه مدیریت مصرف انرژی در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد

دومین جسله کار گروه مدیریت مصرف انرژی در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد
مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت:کنترل مصرف مشترکین هدف اصلی سه شرکت خدماتی در این فصل از سال است.

در پانزدهمین روز از دیماه سال جاری  مدیرعامل  شرکت های گاز ،برق باختر، توزیع برق ، معاون امنیتی انتظامی استانداری،صنعت و معدن ، جهاد کشاورزی ،آب منطقه ای  و جمعی ازهمکاران این شرکت در سالن کنفرانس شرکت گاز استان مرکزی گردهم آمدند و در خصوص مصرف بهینه انرژی بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا،آن چه که باید   مد نظر مشترکین و هم استانیهای عزیز قرار گیرد، استفاده صحیح و ایمن از وسایل گرمایشی و گازسوز است که در همین راستا، این شرکت نیز از حداکثر ظرفیت های موجود در راستای فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی بهره می برد.

سمیعی  در خصوص تبلیغات  رسانه ای افزود سالهای گذشته با الگو برداری از همیار پلیس ، طرح همیار گاز را درمدارس به اجرا درآوردیم و با تشکیل کارگروه روابط عمومی (مشترک بین شرکتهای گاز ، آب و برق) نسبت به تولید محتوای مناسب با تکیه بر موضوع "همیار انرژی" و موضوع انرژی در صنعت اهتمام شود و محتوای تولید شده در جلسات بعدی کارگروه به اشتراک گذاشته شود.

درادامه جلسه مدعوین درخصوص راههای کاهش مصرف انرژی دراستان اظهارنظر نموده و به بحث وگفتگو پرداختند و درانتها صورتجلسه ای تهیه و به دستگاه های مرتبط جهت اجرا ابلاغ گردید.

یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید