شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از عملکرد ماموران نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمود

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از عملکرد ماموران نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمود
محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی و هیئت همراه، با حضور در پلیس آگاهی، از ماموران خدوم نیروی انتظامی که در حفاظت از ایستگاه ها و دستگیری سارقین همکاری نمودند، با اهدای لوح تقدیر وهدایا، تشکر و قدردانی به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، سمیعی در این خصوص گفت: نیروی انتظامی  همه  وقت احترام  برایشان واجب است، زیرا  آنها  می باشند که کشور را مورد امنیت کامل قرار می دهند ونیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

 

برپایه این گزارش در لوح اهدایی توسط مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی چنین آمده است: عظمت و قدرت کشورایران اسلامی از تلاشهای سترگ، دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند. از اینکه با اراده آهنین و براساس دینداری و اخلاق مداری در جهت بالندگی ایران اسلامی با حماسه آفرینی و سلحشوری مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی همت گمارده اید این لوح تقدیر به پاس مجاهدت خستگی ناپذیر تقدیم محضر ایثارگرانه شما می گردد.از ایزد منان موفقیت های روز افزون درراستای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)را خواستارم.
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید