شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

با هدف کاهش آسیب پذیری، تداوم خدمات رسانی و ارتقای پایداری صورت پذیرفت

با هدف کاهش آسیب پذیری، تداوم خدمات رسانی و ارتقای پایداری صورت پذیرفت
برگزاری سه مانور عملیاتی در شرکت گاز استان مرکزی

محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از برگزاری سه مانور عملیاتی در شرکت گاز استان با هدف کاهش آسیب پذیری، افزایش بازدارندگی، تداوم خدمات رسانی، تسهیل مدیریت بحران و ارتقای پایداری طی سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، اظهار کرد: به منظور کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدات و بحران‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف و هماهنگی بین نیروها، بررسی صحت کارکرد تجهیزات و اجرای الزامات پدافند غیرعامل، تعداد سه مانور عملیاتی در حوزه‌ها و سناریوهای مختلف در ستاد و ادارات گاز شهرستانی شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد.

وی درباره ساز و کار این مانورها گفت: تمرین‌های عملیاتی طبق روش اجرایی تدوین سناریو و ارزیابی تمرین، ابلاغی از شرکت ملی گاز بر اساس بحران‌ها وتهدیدات شناسایی شده در سطح شرکت، برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در خصوص صیانت از تأسیسات گازرسانی و مقابله با بحران‌ها در راستای ضرورت آمادگی نیروهای تعمیرات، امدادگر و گازبان این شرکت، بیان کرد: اجرای تمرین‌های عملیاتی در سطوح مختلف منجر به ارتقای توانمندی نیروها در واکنش به موارد اضطراری، مهار و کنترل تهدیدات، سازماندهی و مشارکت فعال نیروها می‌شود.

سمیعی با بیان این‌که آماده نگه داشتن نیروهای خدمات‌رسان، حفظ تاسیسات و زیرساخت‌های حیاتی برای ارائه خدمات مطلوب از دیگر اهداف این تمرین‌های عملیاتی است، افزود: با ارزیابی دقیق این تمرین‌ها توسط گروه ارزیاب بر اساس چک لیست‌های از پیش تعیین شده نقاط ضعف و قوت مشخص و نسبت به انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه لازم اقدام شد.

دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید