شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

سه ماه زودتر گاز به روستای فیض آباد زرندیه استان مرکزی رسید

سه ماه زودتر گاز به روستای فیض آباد زرندیه استان مرکزی رسید
محمدرضا سمیعی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از گازرسانی به روستای فیض آباد از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی خبر داد و در این خصوص گفت: با کار جهادی کارکنان پرتلاش این شرکت و به برکت هفته دولت سه ماه زودتر از موعد پروژه بهره برداری این روستا به بار نشست.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی،سمیعی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای فیض آباد که با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان زرندیه و مسئولین محلی این شهرستان در آخرین روز از هفته دولت در روستای زرندیه برگزار شد، خلاصه گزارش گازرسانی به روستای فوق را بدین شرح تشریح نمود:

 

گازرسانی به روستای فیض آباد از توابع شهرستان زرندیه از محل تسهیلات داخلی  شرکت گاز استان مرکزی  اجرا گردیده است که هزینه تامین کالا و اجرای این  پروژه بالغ بر34میلیاردو847میلیون ریال شده است.

 

وی در ادامه گفت: جهت گازرسانی به روستای فوق6هزار و 172 متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن اجرا و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2هزار و500مترمکعبی همچنین 47عدد علمک نصب گردیده است.

 

سمیعی در پایان گفت: با جایگزینی سوخت پاک گاز طبیعی به جای دیگر سوختها سالانه 94هزار لیتردر مصرف فرآورده های نفتی صرفه جویی اقتصادی خواهد شد

شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید