شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

از رئیس اداره گاز شهرستان ساوه تقدیر به عمل آمد

از رئیس اداره گاز شهرستان ساوه  تقدیر به عمل آمد
علی طلایی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی و مجید ولدخانی سرپرست بخشداری مرکزی ساوه به مناسبت هفته دولت و روزکارمند از عباس اکبری رئیس اداره گاز شهرستان ساوه تقدیر به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی درلوح ارسالی چنین آمده است :  بی تردید توسعه دستاورد اندیشه های ناب وتلاش مضاعف ، تعهد و پایبندی کسانی است که با همت والا نوگرایی را پیشه کرده و درمسیر تحول و پیشرفت گام برمی دارند.
هفته دولت و روزکارمند فرصتی است تا به پاس خون شهیدان تقدیر نماییم ازخدمات گران بهاءکسانی که به سان شهیدان رجایی و باهنر قدم درراه تعالی وخدمت نهاده و ازهیچ کوششی دریغ نکردند.
اینک بر خود واجب میدانیم به پاس تلاش های مجدانه وخدمات ارزشمند جنابعالی درتوسعه شهرستان ساوه بویژه روستاهای سطح بخش مرکزی تقدیر و تشکرنموده و این لوح سپاس را به رسم  یاد بود محضر ارزشمندتان تقدیم  نماییم.
امید است با استعانت از پروردگارسبحان درپرتو منویات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) براستمرار فعالیتهایشان درراستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی  و تحقق رسالت های ممتاز و بی دلیل دولت مردمی ایران قوی ادامه داده و همواره موفق وکامیاب باشید
شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید