شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

نشست اعضای شورای اقامه نمازشرکت گازاستان مرکزی برگزارشد

نشست اعضای شورای اقامه نمازشرکت گازاستان مرکزی برگزارشد
نشست صمیمانه اعضای شورای اقامه نمازشرکت گازاستان مرکزی با حضورحجت الاسلام حائری زاده رئیس شورای اقامه نمازشرکت ملی گاز ایران، حجت الاسلام رودبارانی مدیرستاد اقامه نمازاستان مرکزی، محمدرضا سمیعی مدیرعامل و اعضای شورای اقامه نمازشرکت و ائمه جماعات شرکت گازاستان مرکزی در سالن کنفرانس ستاد این شرکت برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی محمدرضا سمیعی مدیرعامل و رییس شورای اقامه این شرکت در این جلسه ضمن خیرمقدم وتبریک هفته بسیج به تشریح عملکرد وفعالیت های شورای اقامه نماز پرداخت وگفت: با مطالعه قرآن کریم به این نکته پی می برییم که رسالت پیامبران الهی به خاطر نماز است و نقش مهمی درتمامی ادیان الهی داشته است.
سمیعی در ادامه گفت: درسیره حضرت امام علی (ع)، نماز در تمام طول زندگی پربرکت ایشان دراول وقت اقامه شد و درجنگ صفین حضرت منتظر رسیدن وقت نماز بودند و فرمود جنگ ما جهت نماز است و در سیره حضرت امام حسین(ع) نیزکه در ظهر عاشورا نماز اول وقت را به جای آوردند و نماز باید در زندگی روزمره همه ما عجین شده و نقش داشته باشد و می تواند سرمنشاء خیر و رفع گرفتاری های مردم باشد. 
در ادامه حجت الاسلام رودبارانی به راه های ارتقاء بعدکیفی اقامه نماز و دانش افزایی و بسترسازی جهت جذب کارکنان به اقامه نماز پرداخت وسپس حجت الاسلام بادران به نمایندگی ائمه جماعات شرکت به تشریح توسعه فرهنگ نماز دربین کارکنان و عملکرد برپایی نماز وفعالیت های این حوزه پرداخت.
درپایان حجت الاسلام حائری زاده ضمن تقدیر و تشکر از فعالین این حوزه،گفت: اصلاح بسیاری از امور درجامعه احیاء و برپایی نماز است و برپایی نمازجماعت ضمن اینکه نماد همبستگی اجتماعی است دارای اجر اخروی نیز     می باشد.
یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید