شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: جریان گاز مشترکان متخلف قطع می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: جریان گاز مشترکان متخلف قطع می شود
بازرسی روزانه به ویژه از رستوران ها ی مراکز تفریحی روباز با جدیت انجام می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: از ابتدای ابلاغ این قانون تاکنون جریان گاز 40 مرکز متخلف درسطح شهر اراک که ازگرماتاب استفاده میکردند، قطع شده و بازرسی و پایش روزانه مراکز به ویژه  رستوران های مراکز تفریحی روباز با جدیت انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محمدرضا سمیعی با بیان این مطلب که مطابق مصوبه هیئت وزیران، استفاده ازگاز طبیعی به منظورگرمایش استخرهای خانگی و استفاده از وسایل انرژی بر درب ورودی یا گرماتاب در فضای باز ممنوع است، افزود: متاسفانه علی رغم اعلام ناترازی گاز در ایام سرد، استفاده از وسایل گرمایشی درمحل های روباز همچنان توسط مراکز تجاری به ویژه رستوران ها و فست فودها انجام می شود.
سمیعی درادامه از قطع جریان گاز مراکز متخلف به دلیل استفاده از گرماتاب در فضاهای روباز خبر داد و گفت: ممنوعیت استفاده از گرماتاب تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: اکیپ های زمستانی شرکت گاز استان مرکزی طبق قانون در مرحله اول اقدام به صدور اخطار به مراکز متخلف نموده و در نوبت دوم در صورت عدم رعایت موضوع نسبت به قطع جریان گاز اقدام خواهد کرد.
سمیعی تصریح کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده استفاده مراکز تجاری به ویژه فست فودها یا رستوران های خیابانی از گرماتاب، موضوع  را از طریق مرکز امداد 194 اطلاع دهند.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان، گازطبیعی را سهم همه بخش های مصرفی دانست  و افزود: باید با مدیریت درست و صحیح گاز، زمینه بهره مندی همگان را از این نعمت الهی فراهم آوریم.
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید