شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اجرای بیش از یکهزار و 600 طرح بهینه سازی موتورخانه در سطح استان مرکزی

اجرای بیش از یکهزار و 600 طرح بهینه سازی موتورخانه در سطح استان مرکزی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه های استان خبرداد:

طرح بهینه سازی موتورخانه واحدهای اداری و خانگی امسال در شرکت گاز استان مرکزی درحال انجام می باشد و از ابتدای شروع این طرح بیش از 6 هزار و 600 مورد موتورخانه ثبت نام گردیده و از این تعداد بیش از یکهزار و 600 طرح بهینه سازی موتورخانه اجرا شده و از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، سمیعی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: طرح بهینه سازی موتورخانه ها شامل مشترکین بخش های خانگی، تجاری، اداری و گردشگری می باشد و بهینه سازی رایگان موتورخانه ها شامل سرویس و تنظیم مشعل با دستگاه آنالیزور گاز، عایق کاری با عایق های الاستومری استاندارد کلیه لوله های آب گرم رفت و برگشت و سایر قسمت های موتورخانه، نصب سیستم ضد رسوب مغناطیسی و الکترومغناطیسی در صورت لزوم است.

سمیعی اظهار داشت: بررسی ها حاکی از آن است که با اجرای طرح بهینه سازی، مصارف گاز مشترکین بین 10 الی 30 درصد نسبت به دوره‌های مشابه سال‌های قبل کاهش داشته است وطبق نظر سنجی انجام شده بیش از 60 درصد از مشترکینی که در این طرح شرکت کرده اند از کاهش میزان مصرف رضایت داشته اند.

وی در ادامه گفت: امسال صلاحیت 24 پیمانکار مجری و متخصص در حوزه بهینه سازی موتورخانه احصاء شده و با ارزیابی دوره ای عملکرد پیمانکاران در راستای اجرای استاندارد پروژه‌ها اقدام شده است.

 سمیعی خاطرنشان کرد: امسال در قالب طرح تأمین و بهینه سازی سامانه های گرمایشی مدارس استان مرکزی، سامانه گرمایشی 34مدرسه شامل 194 کلاس درس مورد بررسی و استانداردسازی قرار گرفته است. علاوه بر این 12 مدرسه نیز در طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها مورد اصلاح قرار گرفته اند.

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید