شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر استان مرکزی به‌رغم برودت شدید هوا در زمستان

پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر استان مرکزی به‌رغم برودت شدید هوا در زمستان
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از پایداری شبکه توزیع گاز در سراسر استان با وجود برودت شدید هوا وبارش‌های برف و باران و بحران در زمستان در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محمدرضا سمیعی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات انجام شده، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود نداشته و با وجود بارش های شدید باران و برف در زمستان، قطعی گاز و یا آسیب به زیرساخت های خطوط، تاسیسات و ایستگاه های تقلیل فشار گاز دراستان مرکزی گزارش نشده است.

وی ضمن بازدید از مناطق بحرانی، تصریح کرد: در طول فصل سرد سال هیچ‌گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان به وجود نیامد  و خوشبختانه شبکه های گاز در استان از پایداری خوبی برخوردار بودند.

سمیعی خاطرنشان کرد: تا پایان فصل بارش‌ها، گشت‌ها و سرکشی‌های مستمر با تلاش تمامی همکاران شرکت گاز استان در سطح تمامی شهرستان‌ها انجام می‌شود تا هیچ‌گونه مشکلی در حفاظت از تأسیسات گازرسانی و نیز تأمین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی رمز پایداری جریان گازطبیعی و رضایتمندی مشترکین از خدمت‌رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام و تصریح کرد: شرکت گاز استان  همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان‌بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای ورود به فصل سرما کسب می‌کند.

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید