شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

جشن تکلیف فرزندان کارکنان شرکت گازاستان مرکزی برگزار شد

جشن تکلیف فرزندان کارکنان شرکت گازاستان مرکزی برگزار شد
در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، آیین نمادین جشن تکلیف فرزندان شرکت گاز استان با حضور مسئولین و خانواده های مکلفین در هتل آفتاب اراک به همت شورای فرهنگی و پایگاه بسیج قائم آل محمد(عج) این شرکت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، طی مراسمی تعداد 135 نفر از فرزندان دختر و پسر کارکنان شرکت گاز استان مرکزی،  به شکرانه رسیدن به سن تکلیف خود و تشرف به تکلیف الهی نماز شکر را در محل هتل آفتاب اراک، بجا آوردند.
برپایه این گزارش این مراسم با حضور مدیرعامل این شرکت ،مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری مرکزی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج  اراک، فرمانده بسیج ادارات کل استان مرکزی، رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی و جمعی از مدیران ارشد شرکت گاز استان مرکزی برگزارشد. 
لازم به ذکر است محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در این مراسم  در خصوص توجه به مسائل تربیتی و روش های دعوت مکلفین به چگونکی بندگی خدا و با خدا بودن به بیان مطالبی پرداخت.
     در ادامه حجت الاسلام رودبارانی رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک عید فطر در خصوص برگزاری این آیین به بیان مطالبی پرداخت وگفت:رسیدن به سن تکلیف به ما کمک می‌کند تا با انجام واجبات در هر روز و سایر عبادت‌ها سعادتمند شویم.هر فرصتی که برایمان فراهم می‌شود، شکر بخشی از نعمت‌های خداوند از جمله نعمت حیات و بندگی را به جا آوریم وکسب رضایت اولیا و خدمت به پدر و مادر و اهتمام به نماز اول وقت از جمله عوامل اصلی در سعادت و تعالی انسان است.
اجرای گروه سرود آوای آسمان، مسابقه و برنامه‌های مفرح دانش آموزی توسط مجری برنامه و اهداء جایزه به برگزیدگان، اهداء یادبود به نومکلفان و پذیرایی افطار و شام از روزه اولی ها از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.
سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید