شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

تجلیل از یکی از مادران شاغل در شرکت گاز استان مرکزی همزمان با هفته ملی جمعیت

تجلیل از یکی از مادران شاغل در شرکت گاز استان مرکزی همزمان با هفته ملی جمعیت
مسئله جمعیت از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و در این راستا در تلاش‌های بسیاری شده و باید به مسئله جمعیت و خانواده توجه جدی‌تری شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی, محمدرضا سمیعی در مراسم تجلیل از خانم رحمتی کارمند امور مالی این شرکت گفت: در راستای لزوم توجه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی به طرح جوانی جمعیت در این شرکت همایش و کارگاه های آموزشی متعددی در زمینه فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده برگزار شده وکه خوشبختانه مورد استقبال کارکنان و خانواده ها قرار گرفته است.

وی افزود: توجه به جوانی جمعیت از مؤلفه‌های قدرت کشور است و این مهم با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید در چهل‌واره گام دوم انقلاب مدنظر ویژه قرار گیرد و در راستای توجه به مقوله جمعیتی، دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه‌ای هدفمند تعریف و ارایه دهند.

سمیعی اظهار داشت: مسئله جمعیت سرمایه و کلید هویت و شرف جامعه است، زنان جامعه اسلامی عزت و شرف ما هستند و بسیاری از مادرانی که مانند شهید سلیمانی‌ها را به دنیا آوردند و در جامعه پرورش دادند به عنوان افتخار کشور هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان گفت:هدف  این شرکت در سال جاری این است که، با برنامه ریزی مدون در زمینه جوانی جمعیت و برگزاری کلاس ها و سمینارهای آموزشی گام بلندی در این زمینه بردارد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مدیر عامل،مدیر منابع انسانی و مسئول امور بانوان شرکت انجام شد از خانم رحمتی کارشناس امور مالی شرکت با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید