شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
در سال 1402 انجام پذیرفت:

واگذاری 411 اشتراک رایگان گاز در استان مرکزی

واگذاری 411  اشتراک رایگان گاز در استان مرکزی
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از واگذاری 411 اشتراک رایگان به مددجویان، اماکن مذهبی و ایثارگران استان مرکزی در سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان این مطلب گفت: در راستای حمایت از خانواده‌ های کم برخوردار، رفع محرومیت‌زدایی، تکریم اقشار ایثارگر و کمک به اماکن فرهنگی و مذهبی در سال 1402 تعداد 411 اشتراک رایگان واگذار شد.

وی با اشاره به این‌که این اقدامات در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود، عنوان کرد: سال گذشته، 148 مورد اشتراک رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، 114 مورد به مددجویان سازمان بهزیستی و تعداد 127 اشتراک رایگان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اختصاص یافت، همچنین تعداد 22 اشتراک نیز به اماکن مذهبی از جمله مساجد، خیرین مدرسه ساز، حسینیه‌ها و حوزه‌های علمیه واگذار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان، با تأکید به معاف بودن تنها یک مرتبه از پرداخت حق انشعاب، ویژه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز، گفت: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک پذیری، صرفا" یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید