آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت اول (49-1402)
کد پایگاه ملی: 53158842
1– موضوع مناقصه : پیگیری وصول مطالبات مشترکین خانگی و تجاری و صنعتی در پنج ناحیه (اراک1،اراک2،ساوه،خمین،شازند)صدور و تحویل اخطار،قطع و وصل گاز عندالزوم و ارائه گزارش های وصول روزانه به نماینده کارفرما در سطح شرکت گاز استان مرکزی.
2- مناقصه گزار: شرکت گاز استان مرکزی
3-پیمان دارای 15% پیش پرداخت می باشد0
4 - محل و مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی و گشایش پیشنهادها:
دریافت اسناد ارزیابی کیفی از طریق سامانه "ستاد"
www.setadiran.ir امکان پذیر است.
- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی، مطابق ساعت و روز اعلام شده در سامانه تاد میباشد.
- مهلت ارسال اسناد ارزیابی کیفی،مطابق ساعت و روز اعلام شده در سامانه تاد که بصورت الکترونیکی از طریق همین سامانه میباشد.
- زمان ارسال مدارک مناقصه: مناقصه گران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز لازم در فرآیند ارزیابی کیفی، در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
- زمان گشایش پاکات مالی مناقصه : در اسناد مناقصه اعلام خواهد شد
5- پیمانکاران بایستی دارای گواهینامه ایمنی و صلاحیت کار خدماتی با کد تاسیسات از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و کد اقتصادی ، شناسه ملی اشخاص حقوقی ایرانی و کد کاربری پایگاه ملی مناقصات باشند.
6- مبلغ برآوردی و پیشنهادی دستگاه مناقصه گزار: به مبلغ تقریبی 95.353.200.0000ریال 1402 می باشد. .( مبلغ دقیق برآورد در زمان توزیع اسناد مناقصه اعلام خواهد شد)
7-میزان و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: برابر مصوبه هیئت دولت به شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 22/09/94 به مبلغ تقریبی 4.768.000ریال می باشد. .( مبلغ دقیق تضمین در زمان توزیع اسناد مناقصه اعلام خواهد شد)
8- رعایت قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی الزامی است.
مناقصه گران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پایگاه اطلاع رسانی WWW.shana.ir مراجعه و یا با شماره تلفنهای 4-32412081 -086 امور قراردادهای شرکت گاز استان مرکزی تماس حاصل فرمایند.
تلفکس: 32776660-086
روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی