شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری کلاس های آموزش مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی در مدارس سطح استان مرکزی انجام گرفت

برگزاری کلاس های آموزش مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی در مدارس سطح استان مرکزی انجام گرفت
کلاس آموزشی استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی و وسایل گاز سوز در بین دانش آموزان مدارس شهر اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مهدی کمال آبادی فراهانی  مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: در راستای فرهنگ سازی عمومی مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی در بین دانش آموزان بعنوان همیاران شرکت گاز و ترویج فرهنگ مصرف گاز طبیعی در میان خانواده ها کلاس آموزشی با حضور کارشناسان شرکت گاز استان مرکزی در مدارس سطح استان  برگزار گردید.
کمال آبادی فراهانی  با اشاره به این موضوع که افزایش آگاهی مشترکین گاز در زمینه مصرف ایمن و بهینه می تواند حفظ و صیانت از این سرمایه ملّی و همچنین کاهش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی را به دنبال داشته باشد اظهار داشت: در این دوره آموزشی که برای ٦٠٠ نفر از دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهرستان های استان برگزار شد، کلیه آموزش های لازم به منظور عملی کردن شعار اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از گاز طبیعی و پیشگیری از خطر گاز گرفتگی ارائه گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی و اصلاح الگوی مصرف به عنوان یکی از فرآیندهای فرهنگ‌سازی طی سالهای اخیر در اکثر مدارس و مساجد استان برگزار شده، که خوشبختانه اثربخشی بسیار خوبی به همراه داشته و زمینه ‌ساز کاهش حوادث و صرفه‌جویی در مصرف گاز مشترکان بوده است.
کمال آبادی فراهانی در پایان گفت: دانش آموزان با توجه به نقش تأثیر گذاری که در ارتباط با والدین و اصلاح فرهنگ اجتماعی دارند می توانند نقش فعال و موثری در شکل گیری فرهنگ صحیح استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی داشته باشند.
 
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید