شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
طرح پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان مرکزی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از اجرای طرح پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از اجرای طرح پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح پایش مصرف گاز ادارات و مراکز عمومی از اول آذرماه سال جاری تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد، گفت: این طرح با هدف صرفه‌جویی در مصرف، مدیریت انرژی و کنترل میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی استان آغاز شده است.

وی افزود: از ابتدای این طرح تا کنون از 1237 دستگاه اجرایی استان بازدید به عمل آمد که از لحاظ رعایت الگوی مصرف گاز در وضعیت مطلوبی قرار داشتند و تعداد 66مورد توسط همکاران تذکر دریافت نمودند.
به گفته کمال آبادی فراهانی، این طرح به‌منظور کاهش 20 درصدی مصرف گاز در ادارات و سازمان‌ها در حال اجرا است.
وی بر ضرورت صرفه ‌جویی مشترکین خانگی، تجاری و اداری در مصرف گاز در سطح استان تأکید کرد و اظهار داشت: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای حوزه بهره‌برداری و بسیج گاز، دمای رفاه را در ادارات استان رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار می‌دهد.
 مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه اکیپ‌های این شرکت به‌صورت مستمر در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته مصرف گاز و رعایت دمای رفاه در ادارات و ساختمان‌های دولتی را پایش می‌کنند، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت صرفه‌جویی در مصرف یا عدم رعایت دمای رفاه، پس از ابلاغ اخطار و گزارش به استانداری، نسبت به قطع جریان گاز اقدام خواهد شد.

  وی از مدیران ادارات درخواست کرد که وسایل گرمایشی سازمان‌ها را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات خاموش کنند تا سایر هموطنان بتوانند از نعمت گاز برخوردار باشند.
 
 کمال آبادی تصریح کرد: با افزایش برودت هوا و افزایش مصارف گاز طبیعی در چند ماهه فصل سرد سال، صرفه‌جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکین با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه "18 درجه سانتیگراد" برای ادارات و" ۱8 الی 21 درجه سانتیگراد" برای منازل مسکونی، شرکت گاز استان مرکزی را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.
 مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی افزود: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین، شرکت گاز استان در جهت حفظ پایداری جریان گاز مشترکین خانگی در اقصی‌نقاط استان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به اعمال محدودیت در مصرف گاز اقدام خواهد کرد.

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید