شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب وکار مطرح است

فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب وکار مطرح است
محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت:

همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در بازدید از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)در قالب طرح مفتاح الجنه گفت: فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب وکار مطرح است.   

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محمدرضا سمیعی در ادامه گفت:فعالیت اجتماعی شرکت ها و انجام کارهای نوع دوستانه نیز از جمله این کارها می باشد،به بیان دیگر شرکت ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت میکنند باید احساس مسئولیت کرده و در این راستا تلاش نمایند.

سمیعی با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت خانواده های عزیز مستمند وتحت حمایت افزود:در دین اسلام یکی از کارهایی که به عنوان باقیات و صالحات مورد سفارش جدی قرار گرفته رسیدگی به نیازمندان و محرومان است.

وی بررسی وضعیت زندگی مددجویان از نزدیک و رسیدگی به مشکلات آنها را گام موثری در تکریم خانواده های تحت حمایت دانست وگفت:امیدواریم قدمهای ارزنده و سازنده ای برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان جامعه در این دیدارها برداشته شود.در پایان این بازدیدها سبد غذایی و هدایای نقدی، برای رفع برخی از مشکلات این خانواده ها به ایشان اهداء شد.

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید