شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

رگهای شرکت گاز، انرژی را به صنعت تزریق می کند

رگهای شرکت گاز، انرژی را به صنعت تزریق می کند
محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز صنعتی درکشور شناخته شده و رگهای شرکت گاز انرژی را به صنعت تزریق می کند و این استان جزو اولین استانهای کشور است که با توسعه گازرسانی درجهت رفع موانع تولید داخلی گام می دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی سمیعی گفت: به همت کارکنان خدوم و پرتلاش این شرکت، تاکنون 35 شهر و یکهزارو 11روستا و تمامی صنایع  واقع در این استان ازنعمت گازطبیعی برخوردار شده اند و نزدیک به ششصد هزار مشترک دراستان ازخدمات این شرکت  بهره مند  می گردند و شش هزار و 289 واحد صنعتی چرخ تولید خود را با این نعمت الهی به گردش در می آورند و18شهرک صنعتی همچنین 11 ناحیه صنعتی درجهت تولید ازگازطبیعی استفاده میکنند.

وی افزود:12شهرک گلخانه ای درسطح استان جهت تولید محصولات کشاورزی وگلخانه ای از این نعمت استفاده نموده و در تمام فصول سال ازخدمات این شرکت برخوردارمی باشند.

سمیعی در پایان گفت: به منظور رفع مشکلات  مبتلا به بخش صنایع، تجاری وخانگی درصدد پاسخگویی سریع، صحیح، دقیق و رضایتمندی صددرصدی مشترکین جهت  رسیدن به قله مسئولیت اجتماعی وکسب رضایت الهی قراردارد.

شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید