شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اولین جلسه اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان مرکزی با حضور مدیر عامل این شرکت

اولین جلسه اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان مرکزی با حضور مدیر عامل این شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی اولین جلسه اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان مرکزی با حضور مدیر عامل در دفتر کار ایشان تشکیل شد.
بر پایه این گزارش پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، فرمانده پایگاه قائم آل محمد شرکت گاز استان مرکزی از همکاری بسیار ارزشمند مهندس مشایخی مدیر عامل این شرکت قدردانی نمود سپس به وظیفه بسیج از دیدگاه رهبر معظم انقلاب سخنانی را بیان کرد و گزارشی از فعالیتهای انجام شده و برنامه های آتی پایگاه را ارائه نمود و آمار و تعداد نیروهای بسیجی پایگاه را به تفکیک برشمرد سپس هر یک از اعضای شورا فعالیتهای صورت گرفته در حوزه مسؤلیت خود را در شورا را تشریح نمودند و نقطه نظرات خود را در زمینه­های مختلف به مدیر عامل شرکت ارائه کردند.
بر اساس این گزارش مهندس مشایخی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی طی سخنانی نقش نیروهای بسیجی در شرکت گاز استان را نقش بسیار ارزشمند در همه زمینه­ها بر شمرد و در این خصوص گفت: با توجه به همدلی و صفا و صمیتی که در بین نیروهای مخلص بسیجی وجود دارد این نهاد ارزشمند همواره از رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب بهره­گیری نموده و با تهاجم فرهنگی که از مسولیتهای اصلی نیروهای بسیجی می­باشد مقابله می نمایند.
مهندس مشایخی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان مرکزی پرداخت و در این خصوص گفت: با توجه به اینکه نیروهای بسیجی در همه زمینه ها همواره با نیت پاک خود شرکت گاز استان رادر همه زمینه ها یاری می­نمایند از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مدیریت شرکت با تمام توان در جهت ارتقاء کمی و کیفی پایگاه مقاومت تلاش می نماید و هر نیازی که توسط فرمانده پایگاه مقاومت اعلام گردد نسبت به تامین امکانات و رفع نیازهای پایگاه اقدام لازم بعمل می­آید.
 
چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید