شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به چهارروستا از توابع شهرستان شازند دراستان مرکزی بزودی آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای خسبیجان ،کلاهدوز،کیشان و مزرعه کیشان از توابع شهرستان شازند استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 11 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستاها به رقابت پرداختند که شرکت «پیمان گستر آرشام» با مبلغ پیشنهادی 2 میلیارد و667 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به روستاهای فوق نیاز به اجرای22 هزار و 100 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و تهیه و نصب یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2 هزار و500مترمکعبی و نصب 36عدد علمک گاز در انتهای شبکه‌های گاز این روستاها می‌باشد که با انتخاب شرکت برنده مناقصه اجرای این مرحله از گازرسانی به عهده شرکت فوق قرارگرفت.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای  این مرحله از گازرسانی به این چهار روستا بالغ بر 7 میلیارد و708 میلیون ریال خواهد شد. مدت اجرای این پروژه 270 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه‌های گاز ونصب ایستگاه یاد شده زمینه نصب 450 عدد علمک گاز در سطح این روستاها فراهم می‌گردد و ساکنین 450 خانواری روستاهای خسبیجان،کلاهدوز،کیشان و مزرعه کیشان از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید