شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

انشعابات گاز روستاهای ورسان و سرهرود از توابع شهرستان آشتیان در استان مرکزی به زودی نصب می شود

مرحله انتخاب پیمانکاراجرای نصب انشعابات گاز روستاهای ورسان و سرهرود از توابع شهرستان آشتیان دراستان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی،در مناقصه مذکور 4پیمانکار با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «هورام صنعت پارس » با مبلغ پیشنهادی 404 میلیون و250 هزارریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت بهره مندی ساکنین این دو روستا از نعمت گاز نیاز به نصب واجرای 150 عدد انشعاب گاز از نوع پلی اتیلن می باشدکه عملیات نصب این انشعابات توسط شرکت«هورام صنعت پارس »انجام خواهد شد.
شایان ذکر است شبکه گاز و خط تغذیه و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز این دو روستا قبلاً اجرا شده است وهزینه کلی تامین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای یاد شده بالغ بر 3 میلیارد و 838 میلیون ریال می باشد ومدت اجرای این مرحله از پروژه 60روز تقویمی در نظر گرفته شده است بنابراین پس از نصب انشعابات گاز دراین روستاها، ساکنین 170 خانواری روستاهای ورسان و سرهرود از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوندو با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه  340 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.

یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید