شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خبر داد:

پاسخگویی به بیش از 61 هزار تماس تلفنی توسط مرکز واحد امداد مکانیزه 194 طی سال گذشته

پاسخگویی به بیش از 61 هزار تماس تلفنی توسط مرکز واحد امداد مکانیزه  194 طی سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از پاسخگویی به 61هزار و200 تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی، توسط مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز استان در سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهدی کمال آبادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اعلام خبر فوق، گفت: از این تعداد پاسخگویی در سال گذشته، برای 22هزار و 100 تماس تلفنی با مرکز امداد مکانیزه 194 شرکت گاز در سطح استان، گروه‌های امدادی به منطقه مورد نظر اعزام شده و تعداد 39هزار و 100 مورد نیز راهنمایی‌های لازم را دریافت نمودند.

کمال آبادی فراهانی با تأکید بر فعالیت شبانه روزی امداد گاز استان، گفت: با توجه به اهمیت پایداری گاز خصوصا" در ایام سرد سال و احتمال افت فشار، متمرکز بودن تماس‌های ورودی مشترکین بصورت شبانه‌روزی کمک بسزایی در حفظ و استمرار جریان گاز و جلوگیری از قطع منطقه‌ای گاز دارد.

وی مهمترین عملکرد سامانه امداد مکانیزه 194 را برنامه‌ریزی به موقع امدادرسانان با هدف پاسخگویی فوری به تماس‌های شهروندان عنوان کرد و افزود: امدادرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به جهت پیشگیری از وقوع حادثه یا کنترل آن، از اولویت های این شرکت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان با اشاره به این‌که پیام‌های امداد گاز در سه دسته خیلی فوری، فوری و عادی اولویت‌بندی می‌شوند،گفت: نظارت و پیگیری بر عملکرد نیروهای امدادی از ثبت درخواست تا اتمام عملیات، ثبت گزارشات، ارزیابی، شناسایی نقاط ضعف و قابل بهبود از ویژگی‌های مهم مرکز امداد مکانیزه 194 است.

 شایان ذکر است به لحاظ اهمیت بالای مانیتورینگ کامل فشار و دما ومصارف ایستگاه های گاز استان، این مهم در شرکت گاز استان مرکزی نیز توسط مرکز امداد مکانیزه در طول شبانه روز بصورت سیستماتیک صورت می پذیرد.  


یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید