شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

تکریم و پاسخگویی به مشترکان، در اولویت کاری شرکت گاز استان مرکزی قرار دارد

تکریم و پاسخگویی به مشترکان، در اولویت کاری شرکت گاز استان مرکزی قرار دارد
سال گذشته، با هدف رسیدگی به درخواست های مردمی، تعداد 109مورد ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان در شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان این مطلب، گفت: سال گذشته، طی روزهای سه شنبه هر هفته، تعداد 109مورد ملاقات مردمی در راستای ارتباط نزدیک‌تر و مؤثرتر مردم با مسئولان و شناسایی درخواست‌ها و انتظارات مردمی به ثبت رسیده است.
کمال آبادی فراهانی با بیان این‌که تکریم و پاسخگویی به مراجعین جزء اقدامات اساسی شرکت گاز استان مرکزی و در اولویت قرار دارد، گفت: علاوه بر دیدارهای ثابت مردمی در روزهای سه شنبه، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و مساجد استان، با حضور مدیرعامل و معاونین نیز از دیگر اقدامات این شرکت در راستای پاسخگویی به مراجعات و پاسخگویی به مطالبات مردمی بوده است.
وی در پایان، با بیان این‌که برای رفاه حال سایر هم ‌استانی‌های عزیز، روسای ادارات گاز شهرستانی در سایر نواحی استان پاسخگوی مراجعات شهروندان هستند، گفت: به منظور تسهیل در امور شهروندان، این ملاقات‌ها در سطح روسا و معاونان شرکت گاز استان مرکزی و سایر ادارات گاز شهرستانی نیز انجام می‌شود.
 
دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید