شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

افزایش رضایتمندی مردم از اهداف شرکت گاز استان مرکزی در دولت سیزدهم است

افزایش رضایتمندی مردم از اهداف شرکت گاز استان مرکزی در دولت سیزدهم است
افزایش سطح رفاه نسبی و رضایتمندی مردم یکی از مهم ترین اهداف شرکت گاز استان مرکزی، از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تا به الآن بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت در خصوص عملکرد شرکت گاز استان مرکزی در دولت سیزدهم گفت:  تامین مستمر گاز و ارائه خدمات به متقاضیان از اهم اقدامات این شرکت بوده است که  تا به امروز  بیش از 622هزار و 581 مشترک از گاز طبیعی بهره مند شده اند و پوشش گازرسانی شهری به 100 درصد و در مجموع خانوار شهری و روستایی به 99/81 درصد رسیده است.

وی افزود: کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست از دیگر برنامه های این شرکت در دولت سیزدهم بوده است که با تامین حداکثری گاز نیروگاه شازند، کوره های آجرپزی وجایگاه های CNG صورت پذیرفته است.

کمال آبادی فراهانی تصریح کرد: گازرسانی به 957 واحد صنعتی و تولیدی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون تحقق یافته و با احتساب این عدد، مجموع واحدهای صنعتی که گازدار شده اند به هفت هزار و سه واحد افزایش یافته و تمام شهرک ها و نواحی صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به ابلاغیه های اجرایی دولت سیزدهم مبنی بر محرومیت زدایی افزود: واگذاری اشتراک و اجرای لوله کشی رایگان داخل منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در قالب تفاهم نامه همکاری از جمله اقدامات در راستای توسعه گاز و محرومیت زدایی بوده است.

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید