شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اجرای شبکه داخلی گاز روستاهای گیلی ،حسن آباد و کودزراز توابع شهرستان اراک بزودی آغاز می گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار اجرای شبکه داخلی گاز روستاهای گیلی،حسن آباد و کودزراز توابع شهرستان اراک در استان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 11پیمانکار با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «استقامت سازان پردیس » با مبلغ پیشنهادی 2میلیارد و 595میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
به منظورگازرسانی به این سه روستا ها نیاز به اجرای 14 هزار و700متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن و نصب 400 عدد علمک گاز می باشد که اجرای این مرحله از پروژه به عهده  شرکت «استقامت سازان پردیس» قرار گرفته است.
شایان ذکر است مقدار5 هزار و660 متر خط لوله اصلی (خط تغذیه) فولادی و یکعدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس با ظرفیت 2هزار و 500متر مکعبی پیش از این جهت گازرسانی به روستاهای فوق اجرا و نصب شده است که هزینه تامین کالا و اجرای گازرسانی  به روستاهای فوق بالغ بر8 میلیارد
و892میلیون ریال می باشد و مدت اجرای این پروژه 240روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای پروژه مذکور ساکنین 400خانواری این سه روستا در آینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید