شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

با اجرای خط لوله اصلی گاز، زمینه گازرسانی به 8روستا از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی فراهم می گردد

با اجرای خط لوله اصلی گاز، زمینه گازرسانی به 8روستا از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی فراهم  می گردد
مرحله انتخاب پیمانکار اجرای لوله اصلی گاز(خط تغذیه گاز)حد فاصل روستاهای نقوسان تا بازرجان و قزلجه از توابع شهرستان تفرش استان مرکزی که شامل روستاهای (بازرجان ،مشهد بازرجان ،قزلجه ،فسنگان ،نوبهار،فرک،حشه ،دادغان) می باشد در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در مناقصه مذکور 11 شرکت با ارائه قیمت پیشنهادی جهت اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختندکه شرکت «سیال فن کلار» با مبلغ پیشنهادی 7 میلیارد و470 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت اجرای این خط تغذیه نیاز به انجام 14هزار و 500متر لوله از نوع فولادی به قطر4 اینچ و نصب و اجرای 2 عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس با ظرفیت های یک هزار متر مکعبی و 2 هزار و 500 متر مکعبی می باشدکه اجرای این مرحله از پروژه ، توسط شرکت «سیال فن کلار» انجام خواهد شد.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر15 میلیارد و997میلیون ریال برآورد گردیده است و مدت اجرای آن 180روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای این خط تغذیه ، گازرسانی به روستاهای بازرجان ،مشهد بازرجان ،قزلجه ،فسنگان ،نوبهار،فرک،حشه ،دادغان از توابع شهرستان تفرش با بیش از 650 خانواردر آینده  فراهم می‌گردد.


چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید