شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

همزمان با آغاز دوره سرما صورت گرفت، ایجاد کشیک های شبانه روزی در شرکت گاز استان مرکزی

همزمان با آغاز دوره سرما صورت گرفت،
ایجاد کشیک های شبانه روزی در شرکت گاز استان مرکزی
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی از برقراری کشیک های شبانه روزی کنترل مصرف گاز در این شرکت خبرداد.

غلامعلی صیادی در توضیح این خبر افزود: با آغاز دوره سرما و کاهش تدریجی دما، به منظور کنترل مصرف گاز در بخش های مختلف، همچنین کنترل ایستگاه های اندازه گیری و آمادگی مقابله با حوادث پیش بینی نشده، کشیک هایی در شرکت گاز استان مرکزی ایجادشده است که به طور تمام وقت و ۲۴ساعته، بر میزان مصرف و توزیع گاز کنترل و نظارت لازم را خواهند داشت.
وی در باره آمادگی کارکنان بخش های مختلف این شرکت در زمستان امسال نیز گفت: با توجه به تمهیدات و فعالیت های انجام گرفته (قبل از شروع سرما) این آمادگی وجود دارد تا با همکاری مردم بتوان زمستان امسال را با کمترین مشکل پشت سر گذاشت.

صیادی تصریح کرد: برطرف کردن معایب ایستگاه های کاهش فشار درون شهری و برون شهری(تی.بی.اس و سی.جی.اس) و آماده سازی آنها برای سرویس دهی بهتر از جمله فعالیت های انجام شده برای رویارویی با سرمای زمستان است.

وی همچنین پیش بینی توسعه و اصلاح شبکه گاز برای مصارف عمده با هدف پیشگیری از افت احتمالی گاز را از دیگر فعالیت های این شرکت برای زمستان امسال برشمرد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی گفت: شرکت گاز استان مرکزی از نظر توزیع گاز در استان مشکلی ندارد، ضمن آن که تیم های امداد مجهز به تجهیزات لازم، در آماده باش کامل قرار دارند که در صورت بروز مشکل، به محل مورد نظر اعزام شوند.

وی گفت: با وجود همه تمهیدات پیش بینی شده، انتظار می رود مردم نیز با مصرف بهینه و منطقی این انرژی ارزشمند که برای تامین آن تلاش های بسیاری صورت می گیرد، همکاری لازم را با متولیان تامین گاز در کشور داشته باشند تا زمستان را بدون مشکل سپری کنند.

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید