شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری دوره آموزش طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز استان مرکزی

برگزاری دوره آموزش طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز استان مرکزی
محمد خراسانی رییس آموزش شرکت گاز استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز استان مرکزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی رییس آموزش  شرکت گاز استان مرکزی هدف از برگزاری این دوره ی آموزشی را ارتقای سطح آگاهی وتوانمند ساختن کارکنان این شرکت جهت خدمات رسانی همراه با تکریم ارباب رجوع و ارزش نهادن به درخواست مشترکین گاز طبیعی و همچنین ارتقای خدمات به مشترکین بیان کرد.  بر پایه این گزارش،آقای محمدی جلالی مدرس این دوره به برخی از نکات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از جمله: اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمات رسانی از طریق تابلو اعلانات،برشور،سایت اینترنتی ورسانه جمعی،تدوین منشور اخلاقی سازمان به منظور ایجاد برخورد مشفقانه ومناسب با ارباب رجوع،ایجاد ساز وکارهای لازم به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت مشترکین می شوند وبرخورد با کارکنان خطاکار همچنین نظر سنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمات رسانی شرکت و ایجاد زیر ساختهای مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب با راه اندازی تلفن گویا و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم به منظورکاهش تردد مشترکین و متقاضیان اشاره ای داشته اندکه شرکت کنندگان در این دوره آموزش های لازم را در رابطه با موارد مذکور آموختند.

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید