شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

بیانیه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن

بیانیه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن
انقلاب اسلامی ایران،انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود،هنگامه طلوع خورشید تابناک اسلام و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که نشات گرفته از نهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است سر آغاز فصل نوینی در تارخ معاصر جهان گشود.

انقلابی که در مسیر الهی و با رهبری ولایت فقیه آغاز گردید و در ابتدای قرن حاضر چشم انداز روشن و امید بخشی در برابر دیدگان مایوس و حسرت زده بشریت باز کرد،طلیعه فجر صادقی که الهام بخش حرکت های حق طلبانه و خیزش های عظیم بیداری اسلامی گردیده است.
22 بهمن یوم الله وحدت آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است و اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است،ماییم و رهبر فرزانه ای که به خلوص ،درایت و صلابت شان می بالیم ماییم و انسانهای آزادی خواه جهان که چشم به ام القرای اسلام دوخته اند ماییم و دسیسه های سردمداران کفر و الحاد ماییم و نسلی نخبه که آماج فتنه هاست ماییم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه های متعدد،نه بیم شکست داریم نه خوف پیروزی دشمن.
اکنون وقت آن است که در عزمی دوباره با وحدت کلمه و وفاق ملی با حضوری یکپارچه و گسترده با آرمان های امام راحل،شهدای گرانقدر و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کنیم و اعلام انزجار همه جانبه خویش را از استکبار جهانی اعلام نماییم.
ما همه ی کارکنان شرکت گاز استان مرکزی ،اعلام می کنیم که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پا به پای زنان و مردان فداکار ایرانی شرکت می کنیم و هم صدا با امت بزرگ اسلامی،دیگر بار با آرمان های والای امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت مجدد با رهبر فرزانه خواهیم داشت.

روابط عمومی و بسیج  شرکت گاز استان مرکزی بهمن 1394

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید