شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

انشعابات گاز روستاهای صالح‌آباد و مزرعه نو از توابع شهرستان آشتیان در استان مرکزی بزودی نصب خواهد شد

انشعابات گاز روستاهای صالح‌آباد و مزرعه نو از توابع شهرستان آشتیان در استان مرکزی بزودی نصب خواهد شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار نصب انشعابات گاز روستاهای صالح‌آباد و مزرعه نو از توابع شهرستان آشتیان در استان مرکزی با حضور اعضاء کمیته مناقصات شرکت گاز استان مرکزی در یازدهم دیماه سالجاری در اداره مرکزی این شرکت انجام شد.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 8 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت اجرا و نصب علمک‌های گاز این دو روستا به رقابت پرداختند که شرکت «رعدکوشان» با مبلغ پیشنهادی 725 میلیون و 998 هزار ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردیده  و نصب 550 عدد انشعاب گاز روستاهای صالح‌آباد و مزرعه نو آشتیان را بر عهده گرفت. شایان ذکر است هزینه تأمین کالای پروژه مذکور به علاوه اجرای آن بالغ بر یک میلیارد و 210 میلیون ریال برآورد گردیده است و مدت اجرای این پروژه 175 روز تقویمی در نظر گرفته شده است.
براساس این گزارش با نصب علمک‌های گاز در دو روستای صالح‌آباد و مزرعه نو شهر آشتیان بیش از 600 خانوار ساکن در این دو روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوختها سالانه یک میلیون و 200 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد
شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید